huhuhaahhej


åå min statistik.. nu mår jag dåligt. :( men skylldigsjälvjohanna när du vart såå döseg på att updatera. ;o
coz igår var sådär, kvällen börja på sämsta sett, många hårda ord och tomma blickar, men jag vet att han och jag aldrig mer ! men kvällen fortsatte & blev bäst , norskar tycker jag också om.. svenskar är fan tråkiga.. förlåt men ja.. eller iaf dom på coz hihihaha inte martin . :) snälljohanna . (A)
idag har jag iaf vart in och spelat kvartsfinal, vann den med 3-1 så nu blir det snart att åka in igen för att spela semifinal , får se hur det går då !
tänkte jag slänger upp några bilder från coz, eller rättaresagt 2 .
kyss / j


Kommentarer
rebecca the king

ni kommer vinna hela dc hejar på er <3

Publicerat: 2010-07-16 Klockan: 14:49:01
URL: http://rebeccahult.devote.se
svar på tal

hade vi gjort om inte domaren var cp i huvudet...

Publicerat: 2010-07-16 Klockan: 19:11:58
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0