frökenprick


tja jag är uppe ! låg bara och snoza i 25minuter, så känner mig ganska stolt över mig själv, dock börjar jag må dåligt, när jag tänker på hur jävla tidigt jag måste gå upp när skolan börjar, sååå inte rätt ! :(
fast jag får 1veckas längre lov än ni andra fuckers . (A)
tänkte bara förklara för er lite snabbt sådär hur lite update ni kommer få idag, har nämligen en hög med grejer att göra när jag kommer hem, packaa osv... men jag kommer iaf updatera lite ikväll.
nu ska jag gå ut och kolla efter min cykel och börja dra mig mot stan, känns skönt och spela fotboll, och röra på fläsket lite.. (-:
och en diss som jag är tvungen att ge ! TÖNTBLOGGAR,TÖNTORD & TÖNTINLÄGG ! uschhhh...

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0