bigsmile


heeeeeej bloggen !
dagen igår var bässst .. vi vann först matchen mot bullis, med 2-o , sen drog vi till maser och duscha gjorde oss ordning för coz. & jag lovar det var lätt bästa cozeet på längeee ! norskarna var söta, finnarna var tröga.
svenskarna var tråkiga eller nått ?
hoppas ikväll blir lika bra ? :D
iaf hade jag gärna bjutt på lite bilder, fast problemet är ju det att min mobil är på lagning så.. :(
dagen är väll ungefär lika bra planerad som igår tror jag ? ska åka te moa vid 12 kanske  ? ge varandra presenterna och så .. sen vidare te sportfältet och spela match mot norge ,   blir grymt ! (:
sen drar vi hem te moa och duschar där och gör oss ordning inför kvällen, som är min&moas, guess why?
ni märker ju att min updatering är värdelös när det är   d a l e c a r l i a ..
men nu måste jag gå och slå in moa present, och ta bort sminket..
kissies !

& JUSTE ! JAG HATAR KILLAR SOM FÖRÄNDRAS TILL DET DÅLIGA, JAG TROR NI VET VEM JAG SNACKAR OM.. FUCKU ! :@

Kommentarer
linnea. :)

tröga finnar som luktar svett ! :/ ;)

Publicerat: 2010-07-14 Klockan: 12:01:43
URL: http://liinneablomqvist.blogg.se/
svar på tal

rawrhh ! ;)

Publicerat: 2010-07-14 Klockan: 12:26:41
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0