3DEC/4DEC


eftersom jag inte hade tillgång till dator igår, hann jag inte updatera er, så jag kör idag,
både kort om mig & om min föräldrar!

Jag heter Alma Johanna Lundgren , fast Johanna är mitt tilltals-namn. ;-) Jag är född 30januari 1996 och fyller alltså snart 15, jag bor i en liten håla i Dalarna, ni vet där dom gör dalahästar? (A) jag älskar att spela fotboll och är målvakt . jag tar bra hand om bollarna. ;-) nejnejnej, men jag är mig själv i högsta grad och det kan ingen ändra på, antingen hatar ni mig, eller så lär ni er att gilla den jag är. :-)

Jag har världens bästa mamma&pappa, min mamma fick en jätte bra födelsedagspresent när hon fyllde 32 och det var kära emil, som tyvärr vart en johanna.. mina systrar grät en massa har jag hört. ;-) men jag föddes alltså på min mammas födelsedag, pappa glömde o ge mig mat när han var pappaledig , men det är lugnt, jag har lyckats förträngt det nu ! (Y)
pappa är iaf född i norrland men flyttade när han var 11, han är drygast på morgonen när han försöker prata norrlänska och reta upp oss, men han är en riktigt gulligull. alla min kompisar loves him .
Mamma har alltid bott i bispberg, alltså där vi bor nu, utanför säter, och hon hete lindgren innan hon gifte sig med pappa som hette lundgren, alltså var det inte så farligt hon fick byta från I TILL U. halva min släkt heter lindgren och resten lundgren.
men mamma är iaf världens bästa och jag älskar hon meeeeeeeeest!


Kommentarer
Nina

Frågestund på bloggen gå gärna in och fråga något :)

Publicerat: 2010-12-04 Klockan: 14:49:03
URL: http://paluka.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0