wavin flag.


hej ni kära blogg-läsare.. ni börjar öka igen vilket känns azuuum ! :-)
matchen var en sån där sur-förlust idag, menmen vi spelade grymt, med lite otur bara..
nu har jag precis kommit ur duschen iaf och ätit, har nog tänkt natta ganska så tidigt sådär idag, för imorgon blir det upp skapligt tidigt iaf, (har jag lovat elise) för jag ska in och träffa henne, ta en glass och bara mysa, sånt som det helt enkelt var för länge sen vi gjorde sist . sen har jag samling 16.45 imorgon också, då ska vi vinna över söderbärke, kan bli bra ! :-)
ska slänga upp några goa kort om en liten stund.. håll koll !
kyss / johanna

Kommentarer
Jens

Du verkar ha lagt ner mycket tid åt den här bloggen, och den blev bra :)

Publicerat: 2010-08-17 Klockan: 00:08:45

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0