växtvärk,träningsvärk eller en sträckning.


det första kan vi nog helt räkna bort eftersom jag inte ska växa mer, det andra känns konstigt, tror på det sista, skulle sitta fint med en liten sträckning i låret nuva?! är ju faktiskt fotboll hela helgen som planerat, och även en match till imorgon ! okej ni kanske undrar hur vår match gick idag, 8-2 till oss , bäst !

okej, men iaf haft fullt upp idag, så ingen tid för er, sry, vaknade vid 12 jag som skulle gå upp i tid, men iaf gjorde mig ordning och åkte in till stan, kändes otroligt skönt och kul att få prata med elise, detta måste vi verkligen bli bättre på vännen ! (: ♥
åt iaf en kladdig och smält-glass, inte okej !
sen åkte vi på matchen.. nu har jag kommit hem ätit lite och lagt mig i sängen idag ska det faktiskt bli en tidig kväll , inte ens henke kan få mig att vara upp längre än 2 ! :-) <3
nu ska jag kika bhar , ojj vad intressant, men ah !
kyss / j

älskardig !
1år-gammal bild .  ;-) det är fint !

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0