svaren


Postat av:
Har du några fiender?
vet att det inte handlar om sommaren men blev bara så nyfiken!
svar: fiender, nja.. fotbollsfiender haha vi säger så ! :-)


Postat av: Sanna Hermansson
Vilket var ditt bästa sommarminne?
PUSS
svar: mitt allraallra bästa var nog umeå, ingen tvekan så jävla grymt var det!! (:
Postat av: nelly
hej . har du haft 6 me din kille ?
svar: har ingen kille, men fattar vem du menar.. nej

Postat av: .
hur träffades du och din kille?
svar: vi är ju it tsm längre, men iaf så träffades vi på ett disco i umeå, som coz fast större, jag stog uppe på en bänk och dansade och han kom och tog ner mig, sen satt vi i en soffa prata osv och så fick jag hans nr, dagen efter gick han upp 7 på morgonen och börja gå och leta efter min skola som han it hade en aning om vart den låg , och han hitta it ens i umeå. men 10 minuter innan jag skulle åka stod han där ute ..

Postat av:
vad gillar du?
svar: jag gillar min säng.
Postat av: Adam

Om du skulle fått välja mellan att ta bort något av musik eller film, vad hade du valt då?

/adam

svar: jag hade lätt valt bort film, kan inte leva utan musiken!!
URL: http://ameo.webblogg.se/

Postat av: göran
det klias i mina ögon
svar: nej inte mina

Postat av: herman
varfrööööörgillar du elise så myyckeee
svar: för elise är en fin liten typ , jag har väldigt starka känslor för hon, asso jag gillar hon typ mer än som kompis, mmmmmm.


Postat av: flex-bert
va är din önskelista till din 15års daaaaaa
svar : en ny mobil.


Postat av:
vilka hatar du mest i hela världen?
svar : ahamani hon bor i phakistan

Postat av:
brukar folk tafsa på dig?
svar: jahofta, det vet du moa!! alla älskar min rumpa.

Postat av:
sminkar du dig mycket?
kan inte du göra ett inlägg ngn gång hur du gör när du sminkar dig och fixar håret? skulle vara mycket kul att se
svar: hm.. jag sminkar mig - ja.. inlägget kan vi nog också fixa! :-)


Postat av: Emilia
vilken är din bästa kill-kompis?
Lycka till med bloggen!
svar: här säger jag nog emileriksson, för vilken toppen kille han är , som alltid finns där!!


Postat av:
Vem tillbringade du mest tid med i sommar? (;
svar: moa!


Postat av: julia
hur många strula du med den här sommaren? .
svar: 10

Postat av: alizie @
vad tkr du om:
Kissie:
kenza:
paow:
gaybloggen:
dessie:
bbella:
svar: kissie tycker jag borde växa upp och sluta tro att hon är så snygg när hon ser ut som en fisk. kenzas har jag typ it läst så mke, men sjuktfin tjej! paows jävla blogg går ut på hennes och dessies bråk !? gaybloggen orkar man it.. dessie är nog 1av dom bättre.. bella tråkig tjej.


Postat av: simon lövgren
vad har du gjort denna sommar??
svar: jadu , norsjö,dc,umeå,v-rås,2år.. osv


Postat av: Janet svensson <3
Har du varit mkt ute och badat i sommar ?
svar: nej faktiskt inte. (:


Postat av: Lina H
vilket språk läser du?
isf gillar du det språket?
svar: jag läser franska, faktiskt inget jag valde, hade spanska men när jag böt klass fick jag lov att ha det.. jag låssas gilla det, fast kan inget! :-)

Postat av: -
hur lärde du och din bästavän känna varandra?
svar: när vi var små gick vi fotbolls-skola, sen började vi prata på typ lunar&bdb några år senare, sen träffades vi och så ah från den stunden var det liksom . ;)

Postat av: katrin
hur många har du vart tsm med ? som har vart serigöst ?
svar: vill nog inte räkna nått av dem jag vart tsm med som seriöst!

Postat av: göran
hur många som mest har du ´strulat med på en & samma kväll?
svar: 5st


Postat av: sofie
hej
gillar din blogg
snälla gör ett vidioinlägg på hur du fixar dig på morgonen
svar: tack!! (: får se om jag kan kirra ett sånt .


Postat av:
tråkigaste som hänt i sommar?
och roligast som hänt i sommar?
svar: alla svek.. roligaste var ume & dc


Postat av: Alma
är du bra i skolan?
svar: nej det kan jag it påstå.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0