ni är tillbaka likaså jag ! (:


ligger hemma i min säng, åå det är så kallt överallt.. :-(
ni måste förstå att det vart liksom som en chock för mig att komma tillbaka till detta vädret, fyy!!
och just på det ska jag snart iväg för att möta smedjebacken, som tur är matchen hemma iaf.
efter kommer min vän med hem, ska hjälpa mig med matten, & mysa.. tur att jag har dig min fina!
& clara? skulle du kunna hjälpa mig med en ny header? saknardig.. :(
och hörni?! min lycka här hemma i sverige är iaf att jag har min SJP NYC parfym med mig hem ..
köpte även present till min bästa & linnea som bli fjortis på onsdag, är det inte lite sjukt, jag har fan varit 14 i evigheter snart 15, medans linnea&moa små pluttisarna fortfarande bara är 13 helt sjukt, hahaha ! :-D
moa var föresten en spermie när jag föddes, gulligt va? (:
nej nu ska jag dra, mer update senare håll utkik va ? :-D

jagsaknarer! ;*

Kommentarer
clara

sjäääääääääääälvklart fixar lilla tomtnissen en header om du vill? haha!

saknar dig med..

Publicerat: 2010-08-29 Klockan: 19:58:30
URL: http://claraedwards.blogg.se/
linnea. :)

baabyy ! jag heter justin bieber ! (a)

Publicerat: 2010-08-30 Klockan: 16:53:11
URL: http://liinneablomqvist.blogg.se/
tobbe

haha

Publicerat: 2010-08-30 Klockan: 19:55:01

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0