när allting sviker, jag älskar att jag har dig


moakarlsson ♥
min bästavän , min allrabästa ;*
2år 1månad & 6dagar har vi känt varandra. Dom bästa i mitt liv..
när någon har svikit, när jag har mått dåligt har du alltid funnits där och backat upp mig.. och jag hoppas att du känner att jag gjort desamma för ddig? för så länge du är lycklig är jag!
jag är så otroligt glad över att jag har dig, det ska du veta.. tillsammans med dig är allt så speciellt, vi gör allt på vårat vis, skiter i vad alla andra säger, knäppa visst ! bara på högre nivå än andra !
folk säger att vi är "som systrar" det är sant, det du blivit till mig är underbart . ♥
kan it tänka mig att om ungefär 2år så kommer vi kanske it gå samma skola, inte träffas varje dag..
om vi tycker den här veckan kommer bli jobbig utan varandra, hur ska ddet då bli sen? :(
så därför är allt vi ska göra nu att ta vara på den tid vi har, ta vara på varandra..
för mig är du det viktigaste, och om jag fick välja en person att ha kvar föralltid  skulle jag välja dig
jagälskardig moaevelinakarlsson !
igår,idag&föralltid .


Kommentarer
moa

du är bbästa!

jag älskar dig så sjukt, du har mig alltid!

skit i killen, han är blää....

du förtjänar nått såå mke bättre!

& de vet du med,



hm.. martin ?

JAG SAKNAR DIG SÅÅÅÅ!

Publicerat: 2010-08-28 Klockan: 17:52:21
URL: http://mmoakarlsson.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0