home ssweet home


helgen har varit gaaaaalen! visst lärt mig mke , men när det gäl välde gick det skit, vet att jag kan bättre därför är jag sjukt besviken på mig själv ! men jag har verkligen haft kul & träffat  nytt folk ..
förövrigt läste jag nyss en ganska rolig kommentar, well den fick mig iaf på bra humör, lika linas & mitt snack om marie på vägen hem gjorde migg skitglad. ;-)
tänkte ta mig en sväng te duschen, och sova tidigt idag, helt-slut !

för-övrigt mår jag inte så bra.. kroppen gör ont , sjukt trött och förmodligen kommer heller inte henke imorgon.. ingenting kan bli bättre. njaaaaaaa
kyss!

Kommentarer
Anonym

trodde inte du o lina va vänner? ^^

Publicerat: 2010-08-16 Klockan: 20:47:49
svar på tal

eeh? jag och lina har alltid varit vänner?! :s

Publicerat: 2010-08-16 Klockan: 20:56:47
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/
Anonym

nice ass bbe ;)

Publicerat: 2010-08-17 Klockan: 19:35:03
svar på tal

dom brukar säg det. ;-)

Publicerat: 2010-08-17 Klockan: 22:52:53
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0