har det med skolan att göra?


att ni är så få idag , bara lite över 50 ? jaja så får det vara..
ni kanske undrar hur min första dag varit, jaa skitbra, var inte bara nära på att börja gråta i klassrummet, utan satt även upp en bild i huvudet där jag hoppade från bron, mellan klockar&kg.... ;-)

att vi skulle gå  till 4 varje dag hade vi ju fått veta, men vi hade blivit lovade längre raster på dagen för att kunna göra läxor i skolan, nej vi kör på 5minutersraster mellan varje lekion, toppen tycker jag..

nej men jag klagar inte, varför tror ni det ? jag älskar klockarskolan, skitglad kommer jag vara när jag får träffa marie imorgon, & får ta kort och säkert underskåp, underbara liv  ! glad att jag åker till grekland på lördag , och att bästabecca ska bjuda mig på film när jag kommer hem, det kan jag leva på länge! :-)
vi hörs imorgon, förmodligen en posetivjohanna då !! fortsätt kommentera frågestunden, och hörni , vinst med 5-2
kyss/ johanna

Kommentarer
Sigveolivia

Cool site ... I like it :)

Publicerat: 2011-11-10 Klockan: 12:47:03
URL: http://sigveolivia.blog24h.com

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0