två senaste


När jag var på Kupolen tidigare i veckan köpte jag även detta. Var i stort behov av ett franslim då jag varit utan ett bra tag vilket kort och gott har begränsat mina sminkningar, haha. Sprang även in på Make up store och hälsade på tjejerna där och i vanlig ordning är det svårt att komma ut därifrån tomhänt!
Ett löspuder i färgen "natural" Mattar ner fint och lätt efter att man har lagt sin foundation och jag upplevde även att huden kändes väldigt len och slät efter att man hade applicerat, man ska dock vara försiktig så man inte använder för mycket för då kan basen lätt bli att upplevas "kakig" 
100kr / Februari ut - 235kr / Ordinarie pris
 
Köpte ett budget-alternativ av franslim från Ardell, brukar i vanliga fall köpa från Make up store. Iallefall tyckte jag att fransarna satt som dom skulle, hållbart och limmet blev genomskinligt vilket gjorde att sminkningen inte blev påverkad negativt, en nackdel dock som jag reagerade på var att det var lång torktid och man fick därför inte vara för snabb med att applicera fransarna. 
49kr / Kicks
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0