bareMinerals


Beställde hem bareMinerals "Get started kit" för några veckor sedan och tänkte att det kunde vara kul att visa upp produkterna för er samt resultat. Har fått upp ögonen på senaste för mineralprodukter och har smink från ett flertal märken så det var på tiden att jag även testade BM som varit marknadsledande i så himla många år! Fördelar med bareMineral: Innehåller inga konserveringsmedel, talk, parfym, vax osv.
Alltså skadar det ingenting på huden! 
1. En puderborste som är perfekt att använda till alla produkterna och momenten, kvalitén som är väldigt bra på borsten gör att det är väldigt enkelt att applicera och man får ett jämnt och fint resultat! //
2. En primer som jämnar ut huden och minskar porerna, gör också att pudret fastnar bättre och får en bättre hållbarhet. //
3. Första pudret (som alltså fungerar som en foundation) är mer matt och dämpar därför ner lyster och röda partier väldigt bra. //
4. Det andra pudret innehåller lite shimmer som gör att huden får tillbaka lite lyster som gör att det ser mer naturligt ut. //
5. Mineral Veil applicerar man över sitt foundationpuder som finish. //
6. Sist men inte minst får man även en bronzer som passar utmärkt till att lägga som shading tillexempel för att få ett mer naturligt resultat. //
 Resultatet blev faktiskt över mina förväntningar! Det är verkligen täckande men resultatet ser fortfarande naturligt ut samt uppskattade jag hållbarheten väldigt mycket. En liten reminder är kanske att man måste vara extra noga vid/runt ögonen så att det fäster och man får ett fint resultat även där. 

Jag har färgen light/light och anser att det är den perfekta färgen för mig under vinter-halvåret. 

Direct link here 



Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0