tränings-snack


Påsken är över och den bestod för min del mest utav jobb och festligheter med vännerna, vilket såklart var uppskattat! Annars fokuserar jag och spenderar mest detta lov till att hitta tillbaka till balansen i min kropp, det är såklart inte alltid diet och träning rullar som det ska och efter min förkylning har jag inte riktigt kommit tillbaka till rutinerna (vilket suger..) Tycker inte om balansgången mellan att älska och hata min kropp, jag är tacksam över att jag har den fysiska styrka jag har men annars känns det som en ständig ansträngning till att försöka tillfredställa mig själv. 

Vill testa ny träningsformer, ändra kostschema och göra en rivstart. Kanske göra en ny utmaning som tillexempel när jag körde bootcamp för några veckor sedan (1h cardio utöver min vanliga träning i 8v) Kommer ni på något som är värt att testas? Need to know! Tell me!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0