första dagen på lovet i tränings anda.


 
  Första dagen på lovet och jag har enbart fokuserat träning. Gått nästan 1mil, kört bodypump, ätit min favvismat och även lagt upp en planering 4 månader framåt med både mat, träning och sömn som är tre viktiga delar för att få resultat! Hoppas att denna lilla bibel som jag gjort för att peppa mig själv och bli motiverad samt följa allt och dokumentera rakt igenom ska få mig att nå mitt mål! Ni ska få följa den allt eftersom!  

Hoppas allt är bra med er! Ska berätta mer om helgen som var när tid finns, var ju som sagt på spa. Men nu tänkte jag även passa på att svara på en fråga jag såg hade trillat in för någon dag sedan! 
 
Hur mycket kostar det att för att gymma på må bättre? Är grymt sugen på att skaffa kort där, är det ett bra gym? 
Jag tycker verkligen att Må Bättre är ett jätte bra gym med ett otroligt bra upplägg! Det kostar 199kr/varannan vecka och pengarna dras då direkt ifrån ditt konto, allt som allt blir det 400kr/månaden, men jag tycker att det är värt varenda krona! Öppettider är som sagt 04-24 varje dag, och då har du alltid tillgång till gymmet och även alla lokaler. Du får vara med på ALLA pass som sker, b l a; X-fit, grit, zumba, easyline, bodypump samt många fler som gör att det finns en stor valmöjlighet och man kan hitta något som verkligen passar en själv! Både gym och gruppträning ingår i medlemskapet!
 
Förutom ditt medlemskort som du använder i dörren när det inte är bemannat, samt till att checka in på gym och pass får du också ett CSM-Travelpass, det är ett kort som gör att du kan träna på samtliga gym som är anslutna till systemet både runt om i Sverige och utomlands (det är inte bara må bättre utan också andra gym som du genom csm-travelpass kan träna på) Vilket är jätte bra om du reser bort eller går i skola/jobbar i en annan stad och det underlättar att träna där istället för hemma ibland! 

Jag hoppas att du känner dig nöjd med svaret och som sagt jag tycker verkligen du borde skaffa kort det är verkligen värt det! Kram

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0