utegymmet och cardio


Igår var jag och Tone och testade på det nya utegymmet som invigdes nere vid sjön i fredags. Vi satt faktiskt för bara några veckor sedan och diskuterade hur mycket vi skulle uppskatta ett litet utomhusgym såhär till sommaren och vips så var våran önskan verklighet. Kommer förmodligen försöka få några träningspass gjorda där i sommar, kommer passa helt perfekt att ta en springtur dit och sedan köra styrka när vädret är alldeles för fint för gymmet! 

Kom iallefall nyligen in efter en 4km springtur, det var länge sedan jag sprang korta skogsturen eller ja, rättare sagt länge sedan jag sprang överhuvudtaget och för att vara helt ärlig kändes det dock också på konditionen, tyvärr tappar man den ju väldigt fort men det ska bli mitt lilla sommarprojekt! Som ni vet har jag alltid mina springperioder antingen älskar jag det eller hatar, i sommar räknas iallefall cardio som en every-day-workout + styrka såklart. 

Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film

kul med utegym

Publicerat: 2014-06-18 Klockan: 12:59:52
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0