Let's go again.


När jag i över 1års tid alltid satt träningen i första hand, före vänner, familj och planerat allting i mitt liv efter min träning var det en otrolig omställning när jag var tvungen att börja prioritera annat före, hela våren kämpade jag med körkortet och skolarbeten, jag är så otroligt duktig på att sätta krav på mig själv, hela tiden ska jag göra bättre och bättre, jag förväntar mig mer utav mig själv än jag ibland kan hantera och i slutändan blir det bara för mycket, alla pusselbitar går inte ihop och hjärnspökerna talar ständigt om för mig hur jag inte duger. 

Jag vet exakt hur jag ska gå tillväga för att min kropp ska må bra och för att jag ska må bra, jag älskar att spendera tid på gymmet och jag älskar sund och hälsosam mat lika mycket som min kropp uppskattar det. Jag har fått belöning för allt det som kändes hopplöst för några månader sedan, jag har mitt körkort och jag har betyg som jag inte kan var annat än nöjd med, jag har kommit på benen efter 2v sjukdom och nu är det dags att börja prioritera mig själv igen, på riktigt. Dags att börja spendera tiden som vanligt på gymmet, morgon-cardio ska vara tillbaka på rutin och kosten ska följas strikt. Jag hoppas ni hänger på igen! 
 
"You don't need to be perfect to inspire others. Let people get inspired by how you dealing with your imperfection"
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0