Back on track.


15 Repetitioner - 3 Varv 
1. Wallballs 
2. TRX-rodd, se här. 
3. KB-swing (12kg) 
4. Boxjump 
 5. Hopprep (100 rep) 
6. Armhävningar/Sittups/"Båten" 

Idag var jag äntligen tillbaka på gymmet! Kände mig frisk och utvilad så vid sextiden knöt jag på mig springskorna och gick 5km in till gymmet, väl där körde jag cirkelträningen ni ser här ovan och fy vad jobbigt det var, kroppen fick nog en liten chock efter att ha varit sjuk i fyra veckor, efter jag hade kört tre varv körde jag ännu lite mer magövningar och 1,5h senare var jag färdig. Underbart! Nu sitter jag framför fotbollsfesten och håller tummarna för Argentina(Tror dock Tyskland vinner..) Imorgon är det morgoncardio och bodypump inplanerat! 



Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0