sista dagen på lovet


Helvete (ursäkta, men helt ärligt) vilken träningsvärk jag vaknade med imorse. Aj aj. Min sista lovdag har jag spenderat i sängen med plugg och sen åkte jag till gymmet och körde x-fit samt core. Har haft ett helt underbart jullov med fantastiska människor omkring mig och jag är så himla tacksam! Jag har nu lite blandade känslor inför att imorgon återgå till skolan. Ska som sagt bli skönt att komma igång och få dagarna att rulla på, ska även bli underbart att träffa mina hjärtevänner som jag inte träffat på hela lovet, skvallra och skratta.
Nu inväntar jag Paradise hotel och sen ska jag försöka sova, dygnet är ännu ganska omvänt. 

Ps: Fick taxfree katalogen imorse, har suttit som ett litet barn och kryssat i allt från parfymer till alkohol. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0