9/4


Min motivation gällande ALLT har verkligen legat down under earth dom senaste veckorna, jag börjar fundera på om det finns någon bidragande orsak till detta, då det inte är likt mig att vara så slut i både kropp och sinne.. Lovisa nämnde något om järnbrist och jag har spekulerat angående en massa anledningar, någon som känner igen sig eller har någon aning om vad detta kan handla om? Är trött hela tiden, kan inte fokusera på något och känner mig bara allmänt nere.. 

Iallefall lyckades jag med ett bra ben/rump pass på gymmet så här på kvällen, testade lite ny övningar och det brände rejält! Om det önskas har jag funderat på att lägga upp videos på mina favoritövningar i varje muskelgrupp, framöver dyker det upp isåfall. Svar på kommentar: Ja, mina träningstights är från better bodies, och jag ÄLSKAR dom! 

Nu är det dags för mig att sova, vad jag glömt att nämna för er (kanske beroende på dålig update.. men ni har anledningen längst upp i inlägget nu..) Imorgon bitti packas bilen och vi rullar dom 75milen norrut till den finaste platsen jag vet, nämligen Norsjö. Inte varit där på närmare två år, ska bli så underbart att få krama om min extra farmor och hälsa på farfar vid hans grav, jag känner mig alltid så hel där uppe, och jag hoppas att det ska ge mig energi nog för att kämpa ända fram till sommaren! 



Kommentarer
Gina Bäck

Jag vill gärna se videos!

Publicerat: 2014-04-10 Klockan: 12:20:37
URL: http://ginaback.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0