22/4-2014


 Idag är det tisdag, vi har haft världens finaste väder även idag och jag har haft fullt upp! Klev upp tidigt imorse för att åka på körlektion, därefter mötte jag upp Tone på gymmet för att köra lite mage/rygg tillsammans, om jag inte har träningsvärk imorgon vet jag faktiskt inte vad! Åkte sedan en snabbvända till Kupolen med Elise, vi lunchade på Kompis och jag köpte med mig lite nytt i sminkväg, ett nytt puder bland annat, välbehövligt. (Dual foundation powder, från MUS, ligger fram till slutet av månaden på 100kr, så mycket rekomendation från mitt håll!) Väl i hemstaden igen begav vi oss ut på en promenad runt Ljusten, ca 1mil.

Nu: Invänta biggest loser.
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0