Work hard every day


Har varit fullt upp hela dagen! Hade konditions-test på idrotten, sprang 2km på 12.20min kändes helt OK med tanke på underlaget och mitt dumma krångel med andningen (kan någon ge mig en förklaring på vad felet är? mamma tror att det kan bero på stress, men jag vet inte alltså..) Onsdagar är förövrigt min längsta dag, kommer inte hem förens runt sex och när jag klev av bussen i hemstaden hämtade min syster upp mig direkt för att åka till Må bättre i Hedemora på zumba-marathon (2tim zumba)
 
Sen jag kom hem för ca 1h sedan har jag hunnit duschat, käkat och skickat in skolupg. Nu måste jag sova imorgon ska jag upp tidigt för att åka och ta spruta, till kvällen ska jag göra min del utav utmaningen (köra ett pass jag inte riktigt gett en chans.)
Hörs mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0