utmaning #three


En musiklista att träna till nu när mörket närmar sig var förra veckans utmaning. Här har ni min STRONG IN DARK som givetvis kommer att fyllas på mer eftersom! Så snälla vänner, säg att ni också har lite musik att dela med er utav till mig nu! Jag vill veta vad ni tycker om att lyssna på när ni svettas! 
V:41 Utmaning 3 - Testa minst 2 nya recept
 
Hur lätt är det inte att man gör det man kan redan och är lite FÖR bekväm när det kommer till maten? Jag kan själv vara ett praktexempel när vi kommer till detta, jag äter i princip ihjäl mig på ägg (äggröra, stekta, kokta) därför att jag kan det och blir lite för lat för att göra någonting annat. Men hur kul blir denna matvana efter ett tag? 
 
Det finns så sjukt mycket NYTTIGA och GODA recept! Så denna vecka tycker jag att vi ska testa lite nytt! 
- Frukost
- Lunch 
- Mellanmål 
- Middag 
- Snacks
Vad som! Testa dig fram, gör något som lockar dig och som du tror passar din smak!
Kom ihåg, Abs är gjorda i köket inte på gymmet. 

Nästa vecka delar vi med oss utav dessa recept! Låter bra va? Så nu är det dags att komma igång i köket!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0