nike shorts - just do it.


Här har vi nya springshortsen jag köpte i lördags. Har spanat på dom enda sen i Januari, så det var väl verkligen på tiden! Hoppas på att få inviga dom under veckan, men i sommar kan jag lova att dom kommer användas flitigt!
 
Måste tillägga att det för mig är väldigt väldigt väldigt ovant att köpa kläder i strl XS & 34 (som det var på nya träningsbyxorna) Man är ganska självblind vilket gör att man plockar fram samma gamla storlek som man alltid haft och sedan visar det sig vara för stort. Nej, jag måste börja vänja mig.
 
Ps: Minns dessa shorts, ska inom sina dagar visa er en så kallad "förr& nu" bild som jag hittat. Ganska sjukt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0