legday + core


När jag kom till gymmet började jag med att hälla i mig en Celsius innan core passet, (brukar dricka celsius dagar när jag behöver lite extra energi innan träningen) Efter core passet fortsatte jag att träna mage och rygg i väntan på min syster.

Styrde upp ett rejält benpass för oss, Ida var väl inte lyckligast över mitt upplägg, men pushade bara på. För att få resultat ska det fan brännas. Mellan maskinerna som jag idag förövrigt la på mycket vikt och körde 3x10 på använde jag stepbräda för att få upp pulsen.
Avslutade med att köra trappmaskin sista 30minuterna, brände ganska bra så att säga! Vimmelkantig och med spagettiben kom hem jag för cirka en timme sedan. Inatt kan jag sova gott! Förövrigt ska jag försöka få ihop fler tränings-uppläggs inlägg. Det kommer!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0