kärlek


 
Det spelar ingen roll att hela jag är fylld utav värme, glädje och kärlek till livet, bakslag kommer ändå och jag antar att man inte kan göra anant än att acceptera. Man kan inte klicka med alla människor, alla har inte samma värderingar och framför allt ligger inte alla i samma fas i livet. Jag är tyvärr VÄLDIGT bra på att bygga upp förväntningar och i slutändan är det bara jag själv som faktiskt förlorar på det. Jag tror jag byggt upp min lilla drömvärld som jag skulle kunna göra allt för att uppnå nu direkt! 
 
Jag ser mig själv som hel, men ändå finner jag mig själv i sökandet utav något. Ett tomrum djupt i hjärtat som jag så gärna vill fylla ut. Men personen som en dag ska få fylla den delen utav mig, den personen ska vara värd det, den personen ska vara i mitt liv i av rätt anledning och inte nog med det, personen i fråga ska bära mitt hjärta med kärlek och omtanke, beskydda och finnas till.
 
Jag tar bara dagarna som dom kommer, folk kommer alltid och går. Men det kommer även dagar då man möter människor som aldrig kommer gå sin väg igen, som kommer stå vid sidan av genom allt och när man möter en sådan människa känns det i hjärtat direkt. Håll hårt i varandra. 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0