heaven is a place on earth with you


Kliver upp vid midnatt. Ser den starkaste personen jag vet, så vek och hjälplös. Hur natten blev sömnlös och fylldes med oro och rädsla. Satt på köksbordet och såg en stor gul bil åka iväg. Beslutade mig därefter för att åka till Säter, behövde massvis med luft och en vän att prata med. Somnade klockan sex imorse. 
 
 Efter att jag och Lovisa lyckades sova bort hela dagen (vilket iofs inte var så konstigt) Gick jag och tränade, var där någon timme och gick sedan på Bio, filmen ego tillsammans med Emelie, Dennis och Lovisa. 
Hoppas denna natt ska ge mer sömn. Har beslutat att inte gå till skolan imorgon, utan ska åka upp till Falun och träffa pappa. Men ska ändå kliva upp tidigt imorgon. Ska plugga och sedan köra ett morgonpass. 
 
Kom ihåg att vara rädd och ta hand om varandra. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0