10 träningsfakta


 
6 Januari 2013 började jag med min träning och kost, alltså snart 1 år sedan.

• Skulle hemskt gärna vilja bli passinstruktör, det enda som stoppar är pengarna till kursutbildning som behövs.

• Har blivit så otroligt mycket starkare, tidigare kunde jag inte ens göra en armhävning ordentligt.

• Älskar bodypump och x-fit, men combat, zumba och core ligger mig också varmt om hjärtat.

• När det kommer till att springa är jag periodare, ibland älskar jag det och ibland hatar jag det.

• Tappade 3,4kg första två veckorna när jag precis hade startat.

• Benen och magen är mina starkaste muskelgrupper och biceps respektive triceps svagaste.

• Nästa år har jag tänkt ställa upp i tjejmilen men skulle även vara kul att vara med i något slags triathlon.

• Nike är mitt absoluta favorit märke på träningskläder, tycker dom är både skönast och snyggast.

• Jag är hellre den vältränade tjejen än den supersmala.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0