After training - pancakes


Bananpannkaka (2ägg+1banan) // Kvarg blandat med fun light (med stevia) // nötter och hallon.

Började dagen med träning, easyline och core. Var ett bra tag sedan jag körde dom passen så det var faktiskt både givande, skönt och kul! När jag kom hem fixade jag ordning det ni skådar på bilden, hela kroppen skrek efter mat så detta passade sig väl inte bättre? Tips tips!

Har sedan igår kväll försökt pillat ihop en liten grej som jag hoppas kunna bli klar med och lägga upp senare idag, spännande va? Men om cirkus en timme är det dags att ta en liten pause även från det, ska nämligen åka och köra en till träningsomgång, bodycombat står på schemat då. Puss
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0