sunday - breakfast


Godmorgon. Hoppas ni mår bra! Själv försöker jag hitta det positiva i dålig sömn, ständig huvudvärk, hosta och halsont. Nej tyvärr, jag är fortfarande inte på bättringsvägen. Hade räknat med att kunna göra min comeback på gymmet idag, men jag antar att jag är tvungen att vänta några dagar till. I vanliga fall brukar jag vara expert på att börja träna för tidigt efter att varit sjuk, vilket bara resulterar att jag blir värre. Men ska försöka göra rätt för mig denna gång, så jag kan ge allt när jag väl är frisk.
 
Hittade både en ny favoritblogg (träningsblogg) och receptet på "chokladbollsgröten" för någon dag sedan. Så imorse tyckte jag det var rätt dag att testa detta, med lite frukt och bär blev det perfekt. Så tänkte både länka er till bloggen och slänga upp receptet här!
 
http://hannalicious.devote.se

1 dl havregryn
1 tsk bakpulver
1 krm salt
1 matsked kakao
2 matskedar kokosflingor
 
Blanda de torra ingredienserna och tillsätt sedan:
 
2 matskedar kaffe eller vatten
2 matskedar mjölk
1 äggvita
1 banan
 
Ställ därefter i ugnen i cirka 10 minuter på 225 grader och voila!

Kommentarer
Gina Bäck

Jag kan verkligen inte säga att jag är något proffs men med lite tid kan jag alltid, dock så har jag inte så mycket tid över nu..

Publicerat: 2013-04-21 Klockan: 14:13:07
URL: http://ginaback.blogg.se/
Gina Bäck

Jo självklart kan jag höra av mig! Sedan om jag får tid så vill jag att du vet ganska exakt hur du vill ha det för jag är helt värdelös på att improvisera designer till andra ;)

Publicerat: 2013-04-21 Klockan: 15:38:32
URL: http://ginaback.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0