my motivation


Och när frågan kommer upp "Vad får du all motivation ifrån och vad får dig att fortsätta kämpa?" Har jag så många svar. Så många anledningar. Här har ni några.
 
1) Jag - Har insett hur stark jag trots allt är. När allt var som värst, ställde jag mig upp och hittade ett andrum och det var och är fortfarande min träning. Där är det bara JAG. Att ta sig igenom någonting fruktansvärt och i slutändan komma ut helt obesegrad och som en ny människa. Att ge upp nu, skulle vara som att kasta bort allt  jag kämpat för. Jag är stark och klarar allt. 
 
2) Välmående - Jag tänker tanken "Varför började jag inte tidigare?" Jag har blivit så mycket piggare, har mer energi, gladare, känner mig fräschare och mår helt enkelt bättre. Den som har hälsa, har hopp och den som har hopp, har allt. 

3) Revansch -  När kroppen börja ta emot, så är det gamla kränkande ord som sitter i bakhuvudet, folk som sett ner på mig och folk som inte tror på mig som får mig att köra slut på det sista. Folk som jag en vacker dag vill ställa mig framför och stolt visa vad jag åstadkommit. Piska dom i ansiktet precis som dom piskade mig.
 
4) Resultat - Om det är något som gör mig motiverad är det resultat. Lika väl som att få på sig ett par gamla byxor, tappat kilon som att plötsligt kunna göra riktiga armhävningar och springa längre än du någonsin kunnat gjort tidigare. Kroppsmässigt, styrka och uthållighet. Sån fantastisk känsla. 
 
5) Pepp - Oj! Vet inte hur mycket jag uppskattar peppande kommentarer. Det gör mig varm i hjärtat samtidigt som det på sätt och vis får mig "att inte vilja göra er besvikna" Era ord är så underbara!
 
6) Fitspoo - Ja, vid det här laget tror jag ni förstått det. Kan sitta och bläddra runt bland dessa bilder hur länge som helst. Finns så otroligt många bra quotes som jag hittat och håller hårt i. Några tips: följ några fitspoo på instagram, hitta en bild du tycker om och sätt som bakrund på mobil/dator. När du har som minst motivation titta på bilden, och ta dig i kragen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0