the best thing I ever had, and I lost it.


Förlåt för allt negativt som sprids på bloggen just nu. Men jag har det ganska jobbigt, och att skriva utan att ramla in på hur det egentligen är och hur man egentligen mår är svårt. Jag blev som sagt hemma från skolan idag, har det inte så lätt med att hantera situationen jag står i, det som händer just nu är något som aldrig skulle hända, aldrig någonsin. Hon skulle aldrig låta mig stå ensam. 
 
Från en sak till en annan vill jag bara klargöra något. Jag blir helt galen på människor som ska spekulera i min och H relation. Vi har gått fram och tillbaka nu i 1,5år och som ni kanske förstår är det fler än ett skäl till att vi inte släpper taget om varann. Han har gjort mycket för mig, han betyder mycket för mig & that's it. 
Så därför ber jag er som inte vet något om detta att hålla er utanför, inte snacka så mycket och om det är något ni undrar kan ni faktiskt ställa en fråga istället, så ska jag göra det bästa för att svara på den. 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0