One of the best things in life is to eat good food with good friends.


Hej alla Johannas super söta läsare!
Jag är ju inte så bra på det här med att blogga, men nu var det ju så att Johanna ville att jag skulle skriva ett inlägg åt henne så som den vänliga själ jag är så gör jag väl det!
Alltså ni kan inte ana hur stilla det står i mitt huvud just nu.. Jag vet inte ens vad ni vill läsa.
Ää vi kör på!


Här står jag och Johanna efter alla år tillsammans, alla upp och ner.
Som de flesta vet så har det vart lite struligt mellan mig och Johanna på den senaste tiden, men nu är allt bra igen. Och jag tror inte att ni förstår vilken lättnat och glädje jag känner över det hela. Johanna är en sån jävla underbar människa så det finns inte ord, hon ställer verkligen upp för en i alla lägen, det är helt sjukt. Jag vet att många säger detta om sina vänner, men detta kommer rakt i från hjärtat. - Alla människor borde ha en vän som dig. En vän som ställer upp, gör en glad, och i allmänhet bara finns till.
Här kommer ett exempel om hur bra denna kvinna är.
För ett tag sen så vart jag totalt lämnad av en super bra kille, och det finns inte ord på hur ledsen jag var.
Och självklart berättade jag allt för Johanna vad som hade hänt, det första tjejen gör är att sätta sig i bilen och åker in till mig och tröstar mig. Hon gjorde så dag efter dag, tankarna gick hela tiden över att jag aldrig skulle komma över han, (tjejer, ni fattar hela grejen ;))
I princip varje dag var hon hos mig, tog ut mig på saker som skulle få mig att glömma han. Här står jag, en vecka senare och är totalt över han! Har tillochmed hittat mig en ny. ;)
Där har vi ett riktigt jävla exempel på hur riktiga vänner ska vara. Finns inte ord på hur mycket jag skulle kunna tacka henne, även alla andra som stått vid min sida.
Nog om det, det jag vill säga med det hela är att, Johanna jag älskar dig. Det får du aldrig glömma!! För då blir det ett jävla liv. ;)
Du är en fantastisk person som förtjänar det bästa från allt och alla.
Kom ihåg vad vi sa " 2012, det är vårt år."
Och nog fan ska det bli det!!
Nu jävlar kör vi på och glömmer allt dåligt och fokuserar på hur bra framtiden kommer bli när vi står med varann hand i hand.
A true friens is the only person
who never gets tired of
listening to your own pointless drama
over and over again

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0