jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här


Every path is the right path.
Everything could have been everything else and it will have just as much meaning.

jag tror faktiskt att allt händer av en mening, att det är meningen att det ska hända.
bra saker faller nog isär för att bättre saker ska falla samman.
varje sak som händer i ens liv kan man väl lära sig någonting av? tillexempel när en fantastisk kille lämnar en, det kanske då är meningen att en bättre ska komma så småningom.

i allt som händer så har man väl en chans att utvecklas som person och bli starkare? livet handlar väl om att skaffa sig nya erfarenheter. det är därför jag tycker att det är så otroligt viktigt att inte ge upp, jag lovar verkligen på allt jag äger att det kommer bli bättre. hur hårt livet än verkar vara en dag så blir det bättre!
har man en tuff dag så är det bara att sätta handen över hjärtat och känna slagen, just där har du en mening till att vara vid liv. du skapades väl inte utan anledning?

och utan motgång så får man väl inte heller någon framgång, never give up.

detta tänkvärda inlägg tillängnar jag min fantastiska vän johanna.




Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0