what was my fault in loving you with my whole heart


Det gör ont i mitt hjärta av att se mina närastående så nedstämda. Speciellt Johanna. För hon är en sådan fin människa, från djupet av sitt hjärta. Hon är så, mänsklig. Hon vågar visa känslor, hon är så kärleksfull. Så vacker både inombords och på utsidan.
Så fort hon stött på ett hinder så har hon alltid tagit sig över det, och jag vet att hon kommer göra samma sak denna gång. Det må vara stormigt nu men det kan inte regna för evigt. Vi har så himla mycket att se fram emot nu till hösten och även helgen. Så mycket nytt! En helt ny start med allt. Och därför vill jag att du ska släppa allt gammalt och börja igen, med fler nya bekantskaper, glädje och kärlek. För vet du? Du förtjänar att må bra. Du förtjänar det så himla mycket. En sån fin människa som du ska inte må dåligt. För det är du inte värd. Inte efter allt fint du gjort för alla i din omgivning.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0