Gästbloggning / moa karlsson


Min tur att gästblogga denna dag. Och vill börja med att säga, hoppas du har haft en riktigt bra sista vecka utav sommarlovet, och njutit som aldrig förr!!
Idag är det lördag, vilket är Johannas sista dag på Malta. Imorgon kommer hon hem, och är garanterat kanonbrun..
Hur som helst så skiljs vi åt på måndag och börjar helt olika skolor. Hon stylist i Falun, och jag handels i Borlänge.
Som ni vet hade jag & Johanna vår 4-årsdag nu denna sommar, så har nu känt varandra i lite mer än fyra år, vilket känns som hela livet eftersom vi vet allt om varandra och känner varandra bättre än någon annan gör. Vi gick tillsammans i högstadiet nu dessa tre åren också, vilket jag är glad för, eftersom jag nog inte hade kunnat gått igenom allt jag gjort utan henne vid min sida. Vi har ju båda gått igenom så himlahimla mycket, både bra och dåliga saker. Och Johanna är den personen som alltid har funnits där för mig, stått och försvarat mig och tröstat mig när jag har mått dåligt. Jag hade helt enkelt inte varit den människan jag är idag utan henne. Du är så himla bra du!
Trots att vi inte kommer ha tid att träffas lika ofta, och att vi även kommer skaffa oss en hel del nya vänner så kommer det aldrig komma någon som kan ersätta Johanna. Hon har tagit en sådan himla stor plats i mitt liv att det inte finns på världskartan att jag skulle kunna leva utan henne. Blir ju lite smått tårögd när jag skriver allt det här. Men ser i alla fall fram emot de dagar vi kommer sätta oss och ta en fika och bara prata om livet, guuuud så mycket vi kommer ha att prata om!

Ser även fram emot vår första utomlandsresa tillsammans till Egypten, som blir av om bara 36dagar. Längtar så sjukt! Jag älskar dig mest världens bästavän!


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0