Gästblogg!


Fick i uppgift att gästblogga till Johanna på fredagen. Dock så har jag haft så himla mycket att göra idag, och har inte haft tid. Jag ber om ursäkt för det! Men nuså, så ska jag allt skriva något! Först och främst så vill jag förvarna er om att jag är fruktansvärt dålig på att blogga. Så... Haha

För övrigt så hoppas jag att Johanna har der så bra som det bara går i Malta! Med fint väder, god mat och snygga killar! Hehe.
Sen så vill jag säga att jag saknar dig tok mycket, och längtar tills du kommer hem. (inte allt för brun hoppas jag)

Och jag måste bara säga, vilka fina inlägg ni skrivit till Johanna! Jag skulle kunna skriva ett helt inlägg +massa massa mer om hur mycket jag uppskattar att ha henne i mitt liv. Hur glad jag blir av henne. Och hur mycket hon hjälper mig igenom så mycket. Men det är så svårt att sätta ord på det. Det är så många kärleksfulla (!!) känslor. Men kort och gott, så är jag evigt tacksam att du finns i mitt liv Johanna. För en människa som är så fin på insidan, och minst lika vacker på utsidan är svårt att hitta. Så TACK!

(skulle lägga in en bild, men vet inte hur man gör det från mobilen haha :-( så ni blir tyvärr utan...)

P&K / Elise



Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0