GÄSTBLOGG GÅNG 2 /j


Känner lite skyldighet mot Johannas blogg att blogga på den nu och ragga på hennes läsare. Jag tar nämligen denna uppgift på största allvar trots att jag känner mig som världens största retard när jag sitter här och försöker komma på något kul att skriva.
Filosoferar lite och tänker på livet just nu faktiskt, tycker dock det räcker med att skriva att man bör uppskatta livet mer och ha mer kul, vafan glöm era kärleksproblem, skaffa nya, våga göra bort er, gör allt till det bättre, var random, testa, chansa, utmana, våga&vinn, upptäck, ta för dig, våga misslyckas, träffa & lär känna nya människor osv. Fokusera på allt bra, "livet är för kort för att gräva ner sig i det som är dåligt." Jag känner snart att jag börjar svamla om massa grejer men det ville få fram med detta är att jag tycker alla ska ha så jävla kul nu när vi är unga och fräscha och kan se tillbaka när vi sitter där på ålderdomshemmet, och känna sig nöjd med det man åstakommit. Något att sträva efter, aja hittade iaf några bra bilder!
!
 
Ha det bäst alla Johannas gullis läsare! / Julia andersson

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0