please


Vad ska du göra på valborg? :)
Svar: Party hos Moa. :-)

1.vad hände med henke? Håller ni fortfarande på?
Svar: Nej, vi har gjort slut.

Hur gammal var du när du förlorade oskulden? När och hur blev du full för första gången?
Svar: Fjorton. Nyår 2010-2011

Rekommenderar du några bra bloggar?
Hur många seriösa förhållanden har du haft?
Vad tkr du angående förhållanden på fb?
Svar: 1.Förutom vännernas, borde ni kika Alvas! 2. Två 3. Det viktigaste är väl vad man har tillsammans, men genom facebook blir det ju alltid helt officiellt, upp till var och en.

Har du kille eller nån på g?
Svar: Nej.

Hur länge har du spelat fotboll?
Och vart ska du gå gymnasie, vart och vilken linje? :)
Svar: 1. 8år! :-) 2. Falun Plusgymnasiet Stylist.

vad tror du folk tycker om dig? och vad vill du att folk ska tycka om dig?
Svar: Finns nog delade uppfattningar. Det är tråkigt med folk som dömmer och man vill väl självklart alltid att folk ska tycka gott om en, så är det ju självklart.

Framtidsplaner?=D
Svar: Vara lycklig, vara med människor som gör mig glad jobba med något jag tycker om & helt enkelt bara leva.

säg någon du skulle vilja byta utseende med?
har du några komplex isf vad?
vad ska man göra för att få bättre självförtroende tycker du?
Svar: 1. Ingen, finns bara en med mitt utseende borde se det fina i det. 2. Magen & längden, men man lär sig! 3. Absolut inte jämföra sig med andra, och hur missnöjd man än är kommer man se ut som man gör resten av livet, det är ett faktum man måste komma sams med.

1. vad är det pinsammaste du gjort?
2. säg något du verkligen ångrar?
3. favoritlåt?
Svar: 1. Haha were do I begin? 2. Just nu, ett samtal jag gjorde förra helgen. 3. right now 'Somebody I use to know.

var du mkt med emil på lovet? :)
Svar: Nej dåligt med det. :-/

vad ligger ditt besöksrekord på?
vilka har du hållt på med på senaste tiden? elr är det bara en?
Svar: 1. 390 2. Efter 9månader med henke har jag fokuserat mig själv.

vem mena du på ditt inlägg 109 dagar?
Svar: Someone I use to know. Nämner inget.

snyggaste 97an i säter tjej och kille? :-)
Svar: Moa Andersson och Fredrik Lindgren är så fina, både insidan och utsidan.

när känner du dig som snyggast? och när som fulast? :)
Svar: 1. Haha när allt faller på plats. 2. Sovit med smink ser ju sämre ut.

vart får din din inspiration ifrån? och vilka bloggar läser du? även småbloggar? :) alla!
Svar: 1. Jag vet inte riktigt, weheartit men det mesta kommer nog mest från mig själv. 2. Moa Linnea Moa Alva Lina.

Vilka typer av människor tål du inte?
Hur är en fjortis enligt dig?
Instagram elr facebook?
Engångsligg elr förhållande?
Vart går gränsen till att vara horig?
Svar: 1. Antagligen inte människor som på något sett tittar ner på andra. 2. Uppmärksamhet! 3. Båda ligger mig varmt. 4. Förhållande, utan tvekan!!  5. Ligger med människor hit & dit, utan att tänka på konsekvenserna.

Vad är det bästa och värsta med säter?
Vem är din förebild?
Svar: 1. Säters bästa sida är väl att det är så myslitet alla känner varandra hela den biten tycker jag om. Det dåliga är väl allt snack, rykten och falskhet.  2. Har nog ingen, lever på mig själv.

Gillar din blogg! :)
Vad skulle du aldrig kunna skriva på din blogg?
Om du fick ändra en sak på dig själv vad skulle du ändra?
Svar: 1. Aldrig för personliga grejer osv. 2. Magen kanske. :-) Tack föresten!!



Kommentarer
Sandra

1.Säg dom 3 finaste 99: orna :-). 2. Dom två bästa 96 tjejerna på fotboll? 3. Dom 3 snyggaste 99 killar :)

Publicerat: 2012-04-29 Klockan: 19:58:45

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0