superficial world


tänkt på en sak ganska många gånger, sverige är ett jävla cp land, såklart inte bara sverige men vad har jag att jämföra med? ytlighet är nog de enda vi tänker på?! "den personen är ful,tjock & äcklig" den är jävligt snygg,smal & perfekt"
jag menar man kan väl absolut inte göra något åt hur man ser ut? - jag kanske inte är världens finaste?
men hallå,, vad ska jag göra åt saken? Bara att inse, så här kommer jag se ut hela livet!
Om en person vill sminka sig? ja då är de väl upp till en själv, man kanske trivs bättre så, precis som att någon väljer att inte sminka sig ? klä dig som du vill vad fan spelar de för roll!?
det finns så jävla mke viktigare saker, det som igentligen har någon betydelse är väl hur man verkligen mår inombords? om du har det tufft hemma eller vad som hellst, är väl det sista du vill höra en massa skit om dig? hur du ser ut eller beter dig? bara man är sig själv!
kan absolut inte säga att jag aldrig snackat om hur någon ser ut, för de har jag! men de tror jag de flesta har, men som sagt de finns viktigare!
& de är ditt liv, lev som du vill skit i vad alla säger.

vafan se ut som du vill! stå för den du är, det visar bara hur stark du är, you are just as important as anyone


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0