hanny♥johanni


hockeyn var kul , dock fick de spö, hehe ! ;-) blev att jag följde med hem till hanna, så vi sover här i natt , supermysigt!
planerna imorgon är väl ungefär att vi ska in på förmiddagen, träffa folk & åka pulka, visst låter det härligt ? kallt , blött och allmänt underbart . ♥ sen ska jag väl hitta på någonstans att sova i stan , och parta loss hela natten, nejdå . take it easy . nu ska jag krama hela hanna, som heter hanna..... " här är hannas tutte hööööger! här är hannas tutte vänster" du är söt du vännen min .♥
jag updaterar imorgon med bilder å allt, hon har en lampa men ingen webb, ;O fett najs igentligen om de skulle bli mörkt.,,


Kommentarer
elin nilsson- eeelinnnnnn.blogg.se ;*

sv:idag har jag sovit över med en kompiis och vart i skolan , haft sjukt roligt , dusj?;)

Publicerat: 2011-02-19 Klockan: 02:53:32
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/
laceequeen

Vinnaren av tävlingen är uppe!

Gå in och kolla på vem som vann :)

Lycka till!



Not: du är så sött ;)

Publicerat: 2011-02-19 Klockan: 10:01:06
URL: http://www.nattstad.se/laceequeen

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0