19/5


 
 
Dom senaste dagarna har jag mött många nya och obekanta tankar, vardagen just nu är så främmande.. Knyter ihop påsen angående både skola och relationer för att sedan göra mig redo för att börja om från början, men nya erfarenheter och människor, allt ska vara så enkelt och glatt och fantastiskt just nu (vilket det är, missförstå mig inte) Men det känns i hjärtat att tryggheten sakta men säker börja försvinna och då har jag bara mig själv, då är det bara jag som kan se till att jag tar mig framåt. Förvirrande känslor i glada tider kort och gott. 

Just nu har vi tema-vecka i skolan, kul att alla engagerar sig i något såhär i slutet och att vi gemensamt gör någonting! Förutom att jag bara har 1 skoluppgift kvar så passar jag även på att bli ompysslad, idag fick jag naglar gjorda och på torsdag ska jag fixa fransarna för vet ni vad? På lördag åker jag på studentresa! Puss

PS. Fick bästa motivation i form utav en video från mina värdbarn igår "Hi Johanna, See you soon" 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0