update from cannes


Dags att skriva mina första rader här borta. Jag har det så himla bra och jag är så glad över att jag fick denna möjlighet! Det ger mig verkligen perspektiv på vad jag vill göra efter studenten och jag får upp ögonen mer och mer för ett liv utomlands. 

Ni skulle bara veta vilken lycka jag kände när jag vandrade mot lägenheten i lördags och insåg att jag i princip bor granne med både Bobby Brown, MAC och Sephora.. Idag under mina lediga timmar sprang jag runt och handlade lite, vet dock inte riktigt hur jag ska lyckas mätta mitt behov när jag ser allt smink, haha.. 

Hoppas allt är bra där hemma! Ska försöka uppdatera er mer under tiden här, men hinner oftast bara på kvällarna och då finns det så mycket annat man vill hinna med också.. Puss 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0