snapshots från den senaste månaden


Första kvällen i Cannes // Mys med mina tjejer
Lunch på jobbet med höggravid och fin syster // Spenderade många timmar vid dessa palmer i Cannes.
Mosters lilla My // Vinkväll i Stockholm med bästis.
Wow! Smygtitt på klänningen och studentmössan! // Mitt nya favoritläppstift från MAC
Levt i min rosa // Testade chillbox for the first time
Gjorde en samba/carneval sminkning i skolan // Blev äntligen frisk och kunde börja träna
 
Snapshots från den senaste månaden, har varit full fart minst sagt.. Men även SÅ underbart! Sen jag skrev sist har jag alltså spenderat en helg i Stockholm, kommit igång med träningen igen, myst med mina tjejer, jobbat och blivit klar med min ansökan till framtiden! Spännande va?

Ikväll blir det bara mys hemma. Blir jobb både imorgon och på söndag, och där mellan ska jag hinna fira min 2(!!)åring och förhoppningsvis också gosa med bebis, spricker snart av förväntan..
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0