mac lipstick - limited edition


När jag var i Cannes blev det som sagt lite sminkshopping! Testade så mycket läppstift inne på MAC men tillslut bestämde jag mig för dessa, båda är limited edition, men det var inte det som var det avgörande till att det blev just dessa två.. Ni kommer förstå när ni ser färgerna!
Can we all just take a moment? And look at this perfect lipstick? Lavender Jade kommer från kollektionen "Bao Bao Wang" och är enligt mig det perfekta lila läppstiftet i vår! Läppstiftet har en matt textur men jag upplever den ändå inte som så "torr" vilket är positivt och hållbarheten är fantastisk!
Värmer lite extra i mitt hjärta när jag vet att pengarna från försäljningen utav detta läppstift går oavkortat till att hjälpa HIV/AIDS drabbade. Alltså Miley Cyrus läppstift för MAC. Den perfekta rosa färgen och jag älskar texturen som är Amplified som ger mer glans än ett matt men det är fortfarande väldigt hållbart!
 
Ps. I know det har varit väldigt många sminkinlägg med fokus läppar på senaste! Lovar lite mer variation men can't handle my addiction of lippsticks right know.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0