going to france


Nu börjar resfebern sakta smyga sig på.. Har haft fullt upp dom senaste dagarna och egentligen kanske inte helt förstått att jag faktiskt ska åka, det kom ju trots allt väldigt oväntat! Nu är resväskan packad, passet upphittat(trodde det var helt gone ett tag, vilken mardröm det hade varit..) flygbiljetterna utskrivna och jag är så gott som redo! Ska bli så otroligt kul och lärorikt minst sagt. 

Imorgon 08.55 lyfter flyget och ska mellanlanda i Bryssel innan jag fortsätter resan emot Cannes där jag bli uppmött. Nu håller jag bara tummarna för att mosters minsting som snart ska titta ut håller sig kvar i magen tills jag är hemma igen, känns bara fint att tillägga hur mycket jag längtar! 

Uppdaterar mer från France! Pussar! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0