lenes student


Lenes student i fredags var så fin! Hade rysningar hela dagen, det är fantastiskt att se alla så himla glada, stolta och fina - Lene fick även ett stipendium och en drös med glädjetårar hörde liksom till. Jag är så tacksam över den här tjejen och trots många års vänskap växer den sig starkare med åren, hon har växt så mycket under dessa tre år och som hon själv beskrev det "Jag har utvecklats till en person jag trivs med själv" Och som jag skulle vilja beskriva som en person som sprider glädje och som man bara vill ha i sin närhet. Jag älskar dig Lene och är otroligt stolt över dig! ♥


På fredag är det min tur. Imorgon kickar studentveckan igång! Puss 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0