fredagspussar och planer


Igår gick jag som sagt på ledighet och därför passade jag på att ta en liten sovmorgon imorse, innan jag tog tag i dagen, välförtjänt! Sedan åkte jag och jobbade, direkt efter det tränade jag, passade på att ta en promenad eftersom vädret var så mysigt idag. Fredag i all ära väntar jag in mina kompanjoner och ska strax åka in till stan och hämta dom för en liten reunion, Tone och Lene är hemma och har inte träffat dom sedan i början utav månaden så det blir en mysig kväll. 

Inatt sover också Sanna här, imorgon bitti ska vi nämligen upp tidigt och köra GRIT'plyo och sedan ska jag köra intervaller 1h. Hörs imorgon! Skickar massor av fredagspussar.



Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0