bootcamp=?


Tänke att jag skulle uppdatera er lite angående min träning. Har nu hållt strikt diet och träningen i fokus i snart 3 månader (men det vore lögn om jag sa att det inte tillkommit något fusk överhuvudtaget..) För en vecka sedan började jag min fantastiskt brilijanta underbara jävliga bootcamp som jag ska hålla i 8 veckor och är alltså nu inne på min 2 vecka. Bootcamp är egentligen bara något fjantigt jag valt att kalla det, vad det egentligen handlar om är alltså att jag varje dag i åtta veckor ska köra 1h cardio utöver min vanliga träning, detta gör jag eftersom jag vill bränna extra kalorier/fett samtidigt som jag vill bygga upp min kondition igen!
Före - Tagen efter 1 månads diet/träning / Efter - Tagen förra måndagen
Skiljer 1,5 månad mellan bilderna.

Den högra bilden är alltså tagen förra måndagen samma dag som jag började med detta, hoppas att kunna sätta en bild höger om den om några veckor, resultat är alltid fantastiskt!

Nu har jag faktiskt inte tid att skriva mer än så, fick plötsligt väldigt bråttom iväg till gymmet! Intervaller på löpbandet och sedan CX och mage ute i gymmet står på schemat! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0