5/365


Fem dagar har redan gått och 360 återstår och i samband med det väljer jag att skriva mina första rader för detta år! Visst är det spännande och så jävla skrämmande på samma gång att ett helt år står framför oss och vi har absolut ingen kontroll över vad som komma skall, men jag antar att en god inställning kommer göra även detta år fantastiskt jag vill iallefall våga tro det! 

Jag har många inlägg som bara ligger och väntar på att bli publicerade, det är fina inlägg som jag tycker ligger som en bra grund till detta bloggår och jag uppmanar er alltså att hålla utkik! Nu ska jag åka iväg till Paus by Linda och skämma bort mig själv med en ansiktsbehandling, sen ska jag köra årets första träningspass(WIEE!) Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0